misshandel tips råd här.

välkommna in!

Sidvyer, senaste månaden

Populära inlägg

Powered By Blogger
Powered By Blogger

Etiketter

Leta i den här bloggen

Sidor

onsdag 6 oktober 2010

igår

Igår hade min son och jag besök det var mysigt.Idag ska jag ta emot en tjej och prata om hur hon ska gå vidare i sitt liv.En tjej är så glad,att hon ser rätt nu för jag stöttat henne i det.Och återkommer ex ska man inte prata eller lägga ner en massa energi på det.Är det inte värt.Och har nån tjejkompis läckt ut något ska man ta bort henne.Man ska vara rädd om sig,och inte ta dålig energi till sig utan ta bort det med en gång.Idag ska jag peppra min kropp så den kommer igång.Och ska måla lite.Värken är mer nu men jag fixar ner det på mitt vis med massage.Ha en lyckad dag kramiz på er.

Inga kommentarer: